Tja :)

Madde skriver:
Idag har det varit en underbar vinterdag, i denna lilla håla som vi bor i.
Jag har varit ute på isen och kört fyrhjuling!! Och gud, vad kul det är.
Det var faktiskt första gången idag, och jag tycker att jag klarade mig ganska bra.
Så nu skulle vi egentligen ha kollat Harry Potter, men så blev det ju Melodifestivalen istället.
Sitter och väntar på Dannys låt...
Gud, vad jag har tråkigt...Fyfan....
Japp, nu äre Tanjas tur. Jag skiter i om du inte har gjort nåt idag. Bare Skriv Nött.
hejhej :D




Tanja Skriver:
Jag har inte kört fyhjuling,
utan gjort något betydligt roligare: Jobbat :P
Alltid bra att tjäna pengar eller hur?? :D
Sovit till 11 (för då ringde mamma) och fråga om jag ville jobba...Och jag kunde inte sägga Nej...
Melodifetsivalen ja... Kommer missa en Deltävling (kanske) iår igen... Nästa vecka..
För jag ska till Branäs nästa vecka.. Missar iafall skolan på fredag :D
Jag har NATIONELLA PROV tisdag och torsdag... :P (i Svenska)

kramar och Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0